Στην GEOAXIS βασικός στόχος είναι η συνεχής βελτίωση των εκτιμητικών υπηρεσιών μας. Η άριστη επικοινωνία και συνεργασία με τους πελάτες μας αποτελεί την ικανή και αναγκαία συνθήκη για την επίτευξη αυτού του στόχου. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι βασικό μέλημα μας να ανταποκρινόμαστε άμεσα και υπεύθυνα σε τυχόν παράπονα ή και παρατηρήσεις.

Πολιτική Παραπόνων και Επανόρθωσης

Η GEOAXIS παρέχει συγκεκριμένη πολιτική καταγραφής παραπόνων σε ειδική φόρμα, η οποία βρίσκεται στη διάθεσή σας on line στην ιστοσελίδα μας (https://www.geoaxis.gr). Εάν δεν υπάρξει ικανοποιητική επίλυση μεταξύ των δύο μερών, σας ενημερώνουμε ότι για παράπονα που σχετίζονται με την επαγγελματική επάρκεια και τις παραγόμενες υπηρεσίες μας προτείνουμε στους εταιρικούς πελάτες μας ως μηχανισμό επίλυσης την Επιτροπή Διαιτησίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (https://web.tee.gr), ενώ στα φυσικά πρόσωπα/καταναλωτές προτείνουμε ως μηχανισμό επίλυσης τον Συνήγορο του Καταναλωτή (http://www.synigoroskatanaloti.gr). Σημειώνουμε ότι και οι δύο μηχανισμοί επίλυσης είναι αποδεκτοί από το RICS.

Τρόποι Υποβολής Παραπόνων / Παρατηρήσεων

Μπορείτε να μας αποστείλετε το παράπονό σας, μέσω:

  1. Ηλεκτρονικής συμπλήρωσης σχετικής φόρμας
  2. Αποστολής μέσω email στο admin@geoaxis.gr
  3. Τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 210-6082709 (Υπεύθυνη Κα Μαρία Αλεξανδροπούλου)

Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων – Παρατηρήσεων

Εντός πέντε το πολύ εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του παραπόνου σας, θα σας αποστείλουμε έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση. Εάν δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε απάντηση, εντός του προβλεπόμενου χρονικού περιθωρίου, θα σας εξηγήσουμε τους λόγους καθυστέρησης αναφέροντας κατά προσέγγιση και τον εκτιμώμενο χρόνο απάντησης.

Ακολουθεί η σχετική φόρμα υποβολής:

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ